În vederea asigurării funcționalității
administrației publice locale, reducerea cheltuielilor și a eficientizării
activității Aparatului de Specialitate al Primarului, vineri, 9 septembrie
2016, UAT Municipiul Tecuci a încheiat un contract în valoare de 25.000 lei cu
SC Public Research SRL din București. Obiectul achiziției a constat în
„Evaluarea sistemului de control intern managerial a UAT Municipiul Tecuci” iar
atribuirea contractului s-a făcut prin SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții
Publice).
Ca urmare a
acestei evaluări, Aparatul de Specialitate al Primarului a fost încadrat cu 250
de posturi, din care: două funcții de demnitate publică, 17 funcții de
conducere, 133 funcții publice de execuție și 98 de funcții contractuale.
Față de structura precedentă a Aparatului
de Specialitate al Primarului au fost desființate 11 funcții și au fost
înființate 81 de funcții noi după cum urmează:
- Se
înfiinţează funcţia contractuală de conducere de Administrator Public;
- În cadrul
Comp. Corpul de Control al Primarului se înfiinţează funcţia publică de
execuţie de consilier clasa I, grad profesional superior şi funcţia publică de
execuţie de consilier clasa I, grad profesional principal.
- La
Serviciu Cancelariei - Juridic se va înfiinţa funcţia publică de execuţie de
consilier juridic grad profesional asistent. Se vor mai înfiinţa două funcţii
publice de execuţie de consilier grad profesional superior;
- În cadrul
Serviciului Monitorizarea Serviciilor Publice se înfiinţează funcţia publică de
execuţie de consilier grad profesional superior și funcţia publică de execuţie
de consilier grad profesional asistent;
- În cadrul
Comp. Administrare Baza de Date se înfiinţează funcţia publică de consilier
grad profesional superior şi funcţia publică de consilier grad profesional
asistent;
- La Biroul
Licitaţii şi Monitorizări Achiziţii se înființează o funcţie publică de
execuţie de consilier grad profesional superior şi o funcţie publică de execuţie
de consilier grad profesional principal.
- În cadrul Comp.
Administrare Reţele se înființează o funcţie publică de execuţie de consilier
grad profesional principal;
- La Serv.
Registratură, Venituri şi Executare Silită se vor înfiinţa două funcţii publice
de execuţie de consilier grad profesional debutant.
Se înființează Serv. Comunicare şi
Registratură care va cuprinde funcţia publică de conducere de Şef Serviciu grad
II. În cadrul acestui Serviciu se înfiinţează:
- 1 funcţie
publică de execuţie de referent III grad profesional superior - necesară pentru
încadrarea reprezentantului romilor,
- 2 funcţii
publice de execuţie de consilier grad profesional superior,
- 1 funcţie
publică de execuţie de consilier grad profesional principal,
- 3 funcţii
publice de execuţie de consilier grad profesional asistent;
Se înfiinţează Direcţia Servicii
Publice, condusă de un director gr. II - funcţie contractuală vacantă, şi va
cuprinde:
- Birou Întreţinere
Mecanizată condus de un şef birou gr. II şi 19 funcţii contractuale - vacante,
- Birou Întreţinere
Manuală condus de un şef birou gr. II şi 30 funcţii contractuale - vacante
- Birou
Administrativ condus de un şef birou gr. II şi 17 funcţii contractuale din care
9 funcţii contractuale - ocupate şi 8 funcţii contractuale - vacante.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu