La scurt timp după deschiderea anului
școlar, Primarul municipiului Tecuci a convocat o întâlnire cu toți directorii
instituțiilor de învățământ, în scopul de a se face o primă evaluare a modului
cum au fost implementate măsurile de asigurare a unor condiții optime
procesului educațional.
A fost
analizată modalitatea în care a fost cheltuită suma de 500.000 de lei alocați
școlilor tecucene, ca o primă măsură de sprijin în rezolvarea unor reparații
urgente, a modernizării și dotării cu material didactic.
Au fost discutate și o serie de alte
probleme care preocupă în egală măsură
administrația locală și conducerile unor instituții școlare: dotarea cu un
microbuz (Școala „Gheorghe Petrașcu”), măsuri mai eficiente pentru mutarea Grădiniței
nr. 14 în sediul nou al grădiniței de pe Bulevardul Victoriei, asigurarea
condițiilor necesare începerii lucrărilor de modernizare a Colegiului Național „Spiru
Haret”, alocarea unor fonduri pentru achiziția de bănci la Școala Gimnazială „Șt.
O. Iosif”.
Primarul
Cătălin Hurdubae a atenționat managerii școlilor tecucene să ia toate măsurile
legale care se impun pentru a se interzice strângerea de bani de la părinți, în
vederea rezolvării unor probleme administrative ale acestor instituții.
Pentru a se evita apariția unor
disfuncționalități de natură organizatorică, în activitatea școlilor, s-a
stabilit ca astfel de analize să aibă loc trimestrial.
Viorel
Burlacu, consilier
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu